Fina iPhone skal :)

Bara man har ett genomskinligt skal så har man hur många möjligheter som helst! Jag har provat med snygga presentpapper occh det belv jätte bra! Det är hur enkelt som helst! Bara ta det papper, kort, tidningspappper, presentpapper, tekning eller bild som du vill ha och ta sendan skalet och rita av så du får rätt stolek. Klipp ut (glöm inte klippa hållet för kameran och sedan är det bara att lägga i skalet, ingen tejp inget lim behövs! Genomskinliga skal finns att köpa lite här och var, jag har köpt mitt på city gross för 49kr.
Här la jag i blider på mina fyra bästa kompisar för ett tag sen! Det blev också bra! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasfixochtrix.blogg.se

Jag heter Hanna Johansson och är 15 år. Jag har ett stort intresse av att pyssla, allt ifrån att laga mat till att måla och sy. Här tänkte jag dela med mig av lite ideér och ge andra inspiration.

RSS 2.0