Gamla Trasiga Hörlurar Del 2, Mobil dekoration med pärlor :)

Jag har kommit på att men kan göra egna mobli/iPhone dekorationer, såna man sätter i hållet för hörlurarna! Så nu hade jag tänkt att jag skulle dela med  mig av det! Det här är gansk enkelt, så nu kör vi!
1. Man behöver pärlor i olika färger och olika stoleker, olika färger på ståltråd och en avklippt hörlurssladd.
2. Ta ståltråden och snurra runt lite som man vill och sätt på pärlor där man vill ha dom!
Färdigt!!
 
Det här var en ganska enkel sak men det blir väldigt fin! Del 3 som är sista delen om gamla trasiga hörlurar, kommer att bli lite svårare. Håll utkik efter den!
Om ni har frågor, ideér eller åsikter är det bara att kommenter!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasfixochtrix.blogg.se

Jag heter Hanna Johansson och är 15 år. Jag har ett stort intresse av att pyssla, allt ifrån att laga mat till att måla och sy. Här tänkte jag dela med mig av lite ideér och ge andra inspiration.

RSS 2.0