Gamla Trasiga Hörlurar Del 3, Mobil dekoration med tidningspapper :)

Jag har kommit på att men kan göra egna mobli/iPhone dekorationer, såna man sätter i hållet för hörlurarna! Så nu hade jag tänkt att jag skulle dela med  mig av det! Den här är lite svårare än den första men det kommer bli jättebra!
1. Man tar sin avklippta hörlurskontakt och en pärla i passande form och stolek. Lima fast med limpistol eller annat lim.
2. Ta sedan tapetklister och  tidningspapper, tils du får den form du vill ha! man kan göra en rund, en oval, kanske fyrkantig eller ett katt huvud som jag! man kan nästa göra vad man vill! men dör att forma öron tog jag en lite klick lim på varje sida ut av huvudet och forma de som du vill ha dom. Ta sedan tidningspapper på dom med!
3. Måla i önskad färg. Gärna vattenfast färg. Men det går med vilken som.
 
4. Man kan måla någon detalj om man vill, t.ex ansikte som jag har gjort men det beror ju på om man har gjort ett djur eller inte.
Färdigt!!
Hoppas ni är nöjda med dom här tre inläggen!! Och hoppas ni vill testa detta!! :D
Om ni har frågor, ideér eller åsikter är det bara att kommenter!


Kommentarer
hilma c:

I just say... Du är för smart o: nääh men det skulle jag aldrig kommit på att göra :)

Svar: Haha, Tack bästa hilmis! :D<3
hannasfixochtrix.blogg.se

2013-02-26 @ 21:17:02
Malin

Ahahaha kände att den här var diskret tillägnad till mig! Mjaow🐱

Svar: Du har så rätt Malin! Tänkte hela tiden på dig när jag gjorde det! Mjaow🐱
hannasfixochtrix.blogg.se

2013-02-26 @ 21:38:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasfixochtrix.blogg.se

Jag heter Hanna Johansson och är 15 år. Jag har ett stort intresse av att pyssla, allt ifrån att laga mat till att måla och sy. Här tänkte jag dela med mig av lite ideér och ge andra inspiration.

RSS 2.0