Pysselbloggen för alla:)

Ja, jag hade tänkt starta en pysselblogg här då! Anledningen är att det inte finns så många såna här bloggar. Antingen är bloggaren från 2009 och uppdaterar inte längre eller så är bloggarna försvåra att förstå, dom visar inte hur man ska göra eller så kostar det mycket, material man måste beställa eller så är det bara om scrapbooking. Men på min blogg kommer jag mest att visa enkla saker som är billiga, mycket från loppisar, jag kommer visa så att alla förstår och det kommer vara blandat! Det här är bloggen för alla, från små pysslare till proffs pysslare! Så nu kör vi!:)


Kommentarer
Ida ❤

Iiiiiii hanna vad bra!! <3 hahahah räkna me att jag kommer läsa din blogg jämt!! ❤

Svar: Åå, vad roligt! Det får du såå gärna göra!!!:)<3
hannasfixochtrix.blogg.se

2013-02-25 @ 21:57:38
URL: http://moodbyida.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasfixochtrix.blogg.se

Jag heter Hanna Johansson och är 15 år. Jag har ett stort intresse av att pyssla, allt ifrån att laga mat till att måla och sy. Här tänkte jag dela med mig av lite ideér och ge andra inspiration.

RSS 2.0